Styling: Kris by Halina Jasinska for Kaltblut Magazine

By 10:03 , , , , , ,

Hi! I've decided to post some of the old shoots that I've styled in here - ones that were published before I had this blog ;). This time it is one of my favorites - it dates back to 2014 and was published by Kaltblut Magazine. Photos were taken by Halina Jasinska on a beach in Sopot, I really love the contrast between the model's tattoos and dark styling that I created against such a peaceful, beachy setting. And what are your thoughts? 



_____________________________________


Hej! Zdecydowałem się zacząć publikować tutaj kilka starszych sesji które stylizowałem zanim założyłem bloga :). Tym razem chciałbym Wam pokazać jedną z moich ulubionych - sesję która w 2014 roku została opublikowana przez Kaltblut Magazine. Zdjęcia zostały zrobione przez Halinę Jasińską na plaży w Sopocie, w okolicach Zatoki Sztuki. Bardzo podoba mi się kontrast pomiędzy tatuażami modela oraz dość mrocznym lookiem stworzonym przeze mnie, ze spokojnym plażowym klimatem. A co Wy uważacie o tej sesji?




Publication: Kaltblut Magazine 

Photographer: Halina Jasińska
Model: Kris Mielnik
Stylist: Kuba Bronk (me)








You Might Also Like

0 comments